četvrtak, 07.02.2008.

SKRIVENA ISTINA (VI.dio.)

Zamolila je dobru prijateljicu Claudiu da prespava kod nje. Bila je to cura koja je s njom provela cijelu srednju školu,nažalost razdvojile ih je malo prepiranje oko prijateljstva ali u ovom trenutku Denise se odvažila te ju nazvala.Bilo joj je drago što ju čuje,te su se našle navečer kod Denise.
Popričale su,te zaključile kako Denise nikako ne smije ostati sama...
S tim se složio i Ivor,ali nisu još htjele opterećivati tetu Martu dok se nešto novo ne dogodi.
Ivor je te večeri otišao na poslovni put u Osijek. Morao je podignuti papire u sudnici oko spora koji je tada rješavao. Radilo se o silovanoj djevojci i njezinom ocu.
Denis i cludia se se odlučile zabaviti te zaboraviti na sve nastale probleme. Otišle su do trgovine te kupile piće i nešto grickalica. Odvile su muziku,plesale i odigrale nekoliko zabavnih igara.
Začule su zvono na vratima.Otvorile su vrata,a Hrvoje je na silu uhvatio Denise,te stisnuo na zid,poljubio ju,te rekao : "Bit ćeš moja dok ja to budem želio".
Premrle su od straha,te zalupile vratima za njim.
Pokušale su dobiti Ivora na mobitel,ali se nije javljao. Zabrinule su se pošto to nije bio njegov običaj.
Zabavi je došao kraj.Nakon pola sata uzastopnog zvanja,nisu imale uspjeha da dobiju Ivora na telefon.
Bila je već prošla ponoć kada im se teta Marta stvorila na vratima kuće sa još jednim policajcem.
Obavijestila ih je kako je Ivor hitno odvežen u bolnicu u Zagreb. Otkazale su mu kočnice na autu,tj.utvrđeno je kako mu je to netko namjestio....


Dragi moji ,nadam se da ste mi dobro i naravno s osmijehom na licu...slobodno mi javite kada budete imali novi post,pa svratim kod vas jer sam u maloj gužvi pa ne stignem stalno obilazit...
Pusek svim
a !!!!


Image Hosted by</span></p>
 <!-- Tekst posta -->
			
</td>
</tr>
</table>

<div class=


01:21 | Komentari (42) | Print | ^ |